Найпоширеніші питання




Знайдіть відповіді на найпоширеніші питання!

 
+

Реєстрація


  • Щоб прийняти участь у extra, дотримуйтесь, будь ласка, кроків, що вказані нижче:

    1. Виберіть пункт меню Зареєструватися.
    2. Заповніть у реєстраційній формі свої контактні дані. Адреса Вашої електронної пошти буде одночасно Вашим логіном.
    3. Виберіть як мінімум одну компанію-постачальника Бонусованої продукції Партнера із запропонованого списку. Ви можете отримувати бали тільки за закупки у компаній, перечислених у списку учасників програми лояльності extra.
    4. Після того, як Ви заповнили реєстраційну форму та прийняли умови програми, Ви отримаєте лист на електронну пошту для підтвердження реєстрації. Як тільки Ви перейдете за посиланням, Ви будете зареєстровані в extra.
  • Що робити, якщо мій дилер не представлений у списку?

    Якщо Вашого дилера немає у списку, це означає, що він на даний момент не приймає участі в extra.
  • Хто може приймати участь у програмі?

    Приймать участь можуть усі станіції технічного обслуговування та роздрібні торгові точки, що здійснюють роздрібний продаж Бонусованої продукції, що зареєстровані на території України. Участь в extra є безкоштовною. Детальну інформацію Ви можете отримати у розділі Умови участі.
  • Як працює кошик для товарів?

    У кошику будуть знаходитися вибрані Вами призи. У Вас є можливість додати більше призів до Вашого замовлення або змінити кількість призів. Із товарного кошику Ви можете зробити замовлення.
 
+

Набір балів


  • Скільки балів я отримаю за мою покупку?

    Ви можете почати збирати бали вже сьогодні. Список Бонусованої продукції та правила нарахування можна дізнатися в Умовах участі. За кожну закупку запчастин на суму 1000 грн без ПДВ ви отрумуэте 7 балів.
  • Коли відбувається нарахування балів?

    Бали будуть автоматично та регулярно нараховуватися на Ваш extra-рахунок. Нарахування балів відбувається кожного місяця наступного за звітним. Ви завжди зможете провірити свій рахунок онлайн у своєму особистому кабінеті.
  • Коли я можу обміняти мої бонусні бали?

    Ви зможете обміняти свої бонусні бали, як тільки наберете достатню кількість для бажаного призу. Виберіть приз із різних категорій товарів і він буде відправлений Вам негайно.
 
+

Замовлення призів


  • Чи всі призи є постійно в наявності?

    Впродовж року асортимент призів постійно обновлюється. Слідкуйте за оновленнями каталогу.
  • Я замовив приз, коли він буде доставлений?

    Доставка призу відбувається впродовж 30 днів. Актуальний статус Вашого замовлення Ви можете дізнатися за адресою extra@roi.com.ua
 
+

Рекламні акції


  • Чи повинен я приймати участь у рекламних акціях?

Так, усі учасники extra автоматично приймають участь у акціях. Участь є безкоштовною.
  • Що таке рекламна акція у програмі extra?

    Разом з рекламними акціями програма extra стає ще привабливішою: у період проведення акції Ви отримуєте додаткові бали акційних груп бонусованої продукції.
  • Як прийняти участь у акціях?

    Усі учасники extra автоматично приймають участь у акціях. Додаткове підтвердження участі не потрібно.
  • Скільки коштує участь?

    Звичайно, участь безкоштовна.
Контакт.
X